ارزیابی رضایت مشتریان از محصولات هنکل

هنکل
که در: مقالات

بر کسی پوشیده نیست که فروش محصولات به مشتری نه پایان مسیر که آغاز فرایندی است که موفقیت یا عدم موفقیت آن آینده برندها را مشخص می‌کند. رضایت از کالا و خدمات دریافت شده در ابعاد مختلف تعیین‌کننده‌ترین عامل در خروج محصول از شلف و اقدام به خرید مجدد است.

در همین راستا واحد تحقیقات بازار شرکت پخش عقاب سالانه برای هر کدام از برندهای سبد پخش عقاب تحقیقات رضایت سنجی و ارزیابی رضایت مشتریان را به شکل گسترده و فراگیری انجام می‌دهد. تفاوت اصلی رضایت سنجی با موقعیت‌یابی در جامعه موردمطالعه است. موقعیت‌یابی در میان تمام جامعه موردنظر انجام می‌شود اما رضایت سنجی در میان کسانی است که حداقل محصول را یک بار خریده‌اند.

یکی از داده‌هایی که در این دست تحقیقات بازار استخراج می‌شود ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت محصولات است. در ادامه یک نمونه از داده‌های استخراج‌شده از تحقیقات رضایت سنجی محصولات هنکل 1395 را می‌بینیم. چنین داده‌هایی به تولیدکننده و شرکت پخش نشان می‌دهد که در مقایسه با رقبا چه نقاط ضعف و قدرتی دارند. همچنین راهنمای تولیدکننده در اصلاح محصولات موجود و تولید محصولات جدید خواهد بود.

هنکل در گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *