داستان پیشرفت هلدینگ حق بین
خانواده بزرگ حق بین از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کردند که برادران حق بین (حاج علیرضا و حاج عباس) ادامه دهنده راه پدر بزرگوارشان حاج رضا حق بین در زمینه عمده فروشی محصولات خوراکی، شوینده و سلولزی بودند. برادران حق بین طی سال ها کار و تلاش مستمر و کسب اعتبار به عنوان یکی ازاصلی ترین قطب های عمده فروشی توانستند دامنه فعالیت های خود را گسترش دهند و در این راستا با تکیه بر روحیه کارآفرینی و ارتباطات قوی با تامین کنندگان ایرانی و خارجی در جهت رشد کسب و کار خانوادگی در سال 1389 وارد عرصه پخش مویرگی دراستان گیلان شدند. البته این سیاست تا به امروز با حفظ فعالیت عمده فروشی اتخاذ شده.
پس از آن در سال 1400 پخش حق بین به عنوان شرکت با نام کهن پخش سنا به ثبت رسید .
امروزه مفتخریم که اعلام کنیم به یاری خداوند منان، کهن پخش سنا یکی از بزرگ ترین پخش های مویرگی شمال کشور می باشد.
چشم انداز کهن پخش سنا
چشم انداز ما ارتقا توانمندی هایمان در عرصه نیروی انسانی، انتخاب ها ، خدمات و تجارتمان می باشد که در موارد ذیل خلاصه شده است
تامین کنندگان
ما بهترین هارا انتخاب میکنیم تا بهترین ها مارا انتخاب کنند . . .
مشتری و مصرف کننده
با ارائه بهترین خدمات به مشتریان که شرکای تجاری ما محسوب میشوند ، با کیفیت ترین کالاهارا به مصرف کنندگان نهایی می رسانیم
نیروهای ما
دانشکده ای هستیم که در آن نیروهاپرورش می یابند تا مدیران و رهبرانی شوند که در آینده آموزش دهند
تجارت خانوادگی
تجربه گذشته و فعالیت مستمر با روحیه کارآفرینی ، ما را برای موفقیت در آینده با نسل جدید خانواده مصمم تر میکند
استراتژی و خط مشی ما عرضه با کیفیت ترین محصولات و خدمات به مشتریان و شرکاء در جهت پیشرفت امروز و فردا ست ...
- تمرکز بر آموزش پرسنل جهت رشد و تاثیرگذاری بیشتر و تقویت کار تیمی
- حمایت و ایجاد انگیزه بین کارکنان در راستای رشد شخصی آنان
- تمرکز بر شیوه های جدید فروش و خدمات رسانی بهتر به مشتریان و مصرف کنندگان
- راه انداری باشگاه مشتریان برتر و ارائه ی خدمات ویژه به آنان
- ارتقاء خدمات فروش و لجستیکی جهت قبول کالاهای جدید در راستای خدمات رسانی به مشتریان
- توجه و اهمیت هر چه بیشتر به حفاظت از محیط زیست توسط پرسنل